Wednesday, September 3, 2008

I miss petit Suisse

Ja he tornat de vacances!

És graciós per què normalment quan vas de vacances tornes a casa. Jo he tornat al Japó.

Entre el jet-lag i la tornada a la feina vaig molt cansada. Tinc que agafar el ritme!

M’he passat 4 setmanes a Europa i he aprofitat per menjar tot el què no hi ha a Japó. Des del famós pa amb tomàquet, tots els embotits que se’m han passat pel cap, botifarra, etc.
El curiós del cas és que al cap de poc d’arribar em vaig adonar que també trobava a faltar les coses del Japó: l’arròs, el peix frec, el tè verd (quin vici!).

En altres paraules, quan sóc aquí trobo a faltar les coses de casa. A casa les d’aquí.

2 comments:

P said...

Doncs si Dolça, al final tots dos llocs acaben sent casa, ja que sempre trobes a faltar lo bo de l'altre lloc.

Asimetrich said...

Ep, ben tornada!. Si que es fa estrany aixo de tornar cap a casa per vacances ... i despres et pregunten si vas de viatge durant le vacances ... que ironic