Monday, June 9, 2008

Akihabara

Ahir un japonès sonat es va dirigir a un dels barris més concorreguts de Tokyo: Akihabara (o el barri electrònic) on es pot trobar tot el que fa referència a ordinadors, càmares de fotos, videojocs, electrodomèstics, mòbils, etc.

Va arribar amb una furgoneta fent esses per atropellar els vianants i després en va sortir amb un ganivet a la mà i va començar a atacar la gent indiscriminadament.

Va matar 7 persones i en va ferir una vintena.

Japó és un dels països més segurs i amb menys violència del món, cosa que fa el fet encara més extraordinari.

Jo només us puc dir, que per coincidències de la vida jo era allà! Vaig anar-hi per comprar un videojoc per la PS2 que tinc a l’apartament. Diga’m freak! M’estic integrant al país. M’adapto bé.

No vaig veure res ja que la quantitat de gent que hi ha un Diumenge al migdia en un barri com aquell és descomunal. No és comparable a cap país occidental. Els carrers es tallen a la circulació de vehicles ja que tot el carrer està ple. Fins on t’arriba la vista només veus persones i més persones.

No comments: