Monday, April 14, 2008

Bon dia!

Avui ha fet un dia genial. De bon matí ja he vist que un sol esplèndid es colava entre les escletxes que deixen les cortines. No saben el què són les persianes. Quan he sortit de casa he notat una d'aquelles sensacions úniques que només sents de tan en tan. Me n’he adonat que feia una temperatura perfecte. No tenia ni fred ni calor. Era exactament una temperatura confortable. No sé com descriure-ho. No feia gens de vent. Tot estava quiet. No necessitava una jaqueta ni em sobrava roba. Aquestes coses només passen durant la primavera.
Tsukuba està preciós. Els cireres florits de color blanc ja indicaven el canvi d’estació. En dues setmanes tot s’ha transformat. Els parcs estan completament verds.
Aquesta tarda he fet aquesta foto de camí de tornada a casa. Cada dia passo per enmig dels jardins que envolten el campus.




Es viu tan tranquil en aquest racó de món!
Aquest viatge m’ha servit per descobrir coses de mi: m’encanta escriure. No ho hagués dit mai! Estic aprofitant per llegir i mirar pel•lícules.
Ja he començat a estudiar el primer dels tres alfabets japonesos: el Hiragana.
En lloc d’escriure sembla que facis dibuixos. És casi artístic!

1 comment:

Anonymous said...

Holaaaaaaa !!!!!!!

Carai noia, kins paisatges tan bonics. Això només ho trobes aquí a Catalunya al Pirineu, hi aviat ni això....sinó plou més.

No estic d'acord amb això que has dit de la primavera. Almenys jo, surto de casa sense saber que posar-me. Si m'abrigo massa, fa un dia caloròs i l'inversa. Realment, ara és l'època que s'agafen més costipats.

Kuan tornis ja m'ensenyaràs com s'escriu el meu nom en japonès. Avia'm si és gaire difícil.

Hi ha algún japoque es digui Jordi¿?

Molta sort i fins aviat!!!!!!