Tuesday, April 1, 2008

Paracetamol

Avui plou. Tinc mal de cap. El 90% dels dies que plou tinc mal de cap. Vaig prendre de casa una capsa i mitja de paracetamol però se m’està acabant. Ves a la farmàcia deveu pensar alguns. Això voldria dir que el farmacèutic entén l’anglès. Hauré de provar si és cert o anar-hi amb un llibre que tinc on hi ha la traducció fonètica de les paraules més útils en japonès.

Avui plou. I el meu llit torna a ser gran i buit. Ahir se’n va anar el Jordi. Estic trista. Tot està gris avui. He tingut molta feina al laboratori.

Aquests últims dies he vist moltes coses:

Dracs que volen




Geishas que toquen instruments




Dracs que treuen aigua, a prop dels temples




He vist edificis impresionants



He pujat fins molt amunt per veure Tokyo com un ocell



He caminat per Tokyo de nit




El meu carrer que ha passat d’estar ple d’arbres nus a estar a rebentar de flors blanques i roses (l’edifici blanc de la dreta és on hi ha el meu apartament).

No comments: