Thursday, May 8, 2008

Insomni (i nits mogudes)

Avui ha sigut una d’aquelles nits incòmodes en les quals no trobes la posició. He girat i girat hores i hores per que no m’adormia. No tenia son. Crec que abuso del té verd. Anava mirant el rellotge i les hores passaven i jo no aconseguia descansar. Després d’aixecar-me 3 o 4 vegades per anar a la terrassa a mira les llums de la ciutat i anar a veure aigua unes altres tantes. M’he mig adormit.

Però la nit passada serà recordada per anys. Hi ha hagut uns 8 o 10 terratrèmols. Ha sigut increïble. Cada cop que aconseguia adormir-me un sacseig em despertava. Els primers han sigut suaus però els dos últims han sigut la traca final. Les portes es movien soles, els objectes caient dels prestatges, pots rodolant, no podia dormir per els moviments i del soroll que feien totes les coses que queien i les portes colpejant.
En resum, que després de tot el que m’havia costat adormir-me, m’he passat la nit desvetllant-me.
Al final, quan m’he adormit profundament, somiava que hi havia terratrèmols. I com no, ha sonat el despertador.
Més tard he comprovat l'existència i l'intensitat del terratrèmols en la pàgina web següent: JMA

Un cafè carregat i cap a treballar.
Ara mateix poso una mala cara...
A veure si dormo millor avui.


Foto de Tsukuba de nit (Tsukuba Space Center - Model de Coet de la Japan Aerospace Exploration Agency). Aquí ensinistren els astronautes i fan recerca.

1 comment:

Anonymous said...

Hola! feia temps que no passava per aquí... veig que on vius està molt maco, almenys a l'abril, aquell lloc és preciós! i ara amb els terratrèmols, quan vai sentir que n'hi havien a la Xina vaig pensar en tu... jaja suposo que és acostumar-s'hi però jo passaria un terror amb tot caient!

benu res, que estic a classe, espero que tot et vagi molt bé!!!! ptonsssssssss