Monday, February 25, 2008

Amb bicicleta i falda

M’he despertat i he anat a córrer. Després m’he proposat un nou repte a complir. A les Japoneses els hi agrada molt la roba molt femenina i si cap dir-ho infantil. És per aquest motiu que sempre porten faldes i vestits. Jo em preguntava com dimonis s’ho fan per anar en bici (perquè aquí tothom hi va). Aquest ha estat l’objectiu del dia. M’he posat el meu vestit nou i unes mitges negres (elles no prenen aquesta precaució) i he agafat la bici i m’he dirigit cap a la facultat. Misteri resolt: no és difícil. La meva conclusió és: la falda té que ser mooooooolt curta per què se’t vegi "algo". Proveu-ho!

Hi ha coses a les que em costa acostumar-me, una d’elles és dinar a les 12 i sopar a les 6. En aquest sentit, encara sóc massa mediterrània.

Les llums dels passadissos i lavabos de la facultat s’activen per un sensor de moviment, així que quan vas passejant es van engegant els llums a mesura que passes. Divertit.

Som ombres...



La mascota de Tsukuba: el Tsukutsuku (van suar per possar-li nom!)

No comments: