Wednesday, February 20, 2008

6,500 miles away from home

Quan surt de casa sola encara em sento perduda. Ahir vaig anar a comprar i no vaig ser capaç d trobar un desodorant, potser n'hi havien però no els vaig localitzar.
Per sort vaig trobar unes ampolletes d'oli d'oliva!! Això si que és un troballa: 70g = 99yens = 0,7euros (aprox).
La millor de les meves compres va ser un potet amb forma de saler, ple d'una cosa blanca q sembla sal, però resulta no ser-ho!! Hauré de preguntar què carai és. Té gust de carn... impressionant.

Ahir vaig aconseguir obrir la meva bústia (espero el correu del banc) i vaig descobrir una cosa curiosa. Per fer publicitat t'envien uns paquets de kleenex amb el logo del banc, immobiliària, pizzeria o el que vulguin anunciar. Publicitat útil. Així ja tinc amb què mocar-me... Abans de venir aquí em van dir que sonar-se el nas és de mala educació. He vista alguna gent fer-ho tot i que altres prefereixen quedar-s'ho tot cap a dins, mentre fan un soroll poc discret. Muntanya amunt que em deien quan era petita...

Avui he dormit 10 hores, és el que té començar a treballar a les 9,30 i viure al costat de la facultat. Feia anys que no em passava. He anat amb bici a la universitat (conduint per l'esquerra, em menjaré algun peató ja us ho dic ara). Realment no sé com serà el dia a dia, ja que avui tenia la primera reunió sobre el projecte. Té gràcia, a la mateixa taula estàvem: un japonès una xinesa i una catalana (sembla un acudit). El japonès és el professor d'universitat i els seus alumnes l'anomenen Sensei (mestre en la llengua nipona).

He visitat els laboratoris i tinc dos comentaris a fer sobre el tema:

1.- Guarden el menjar amb els reactius de laboratori (!!!!)

2.- Mmmmm... un vici tornar a olorar un laboratori de química orgànica (em sembla que tenia "mono" d'acetona)

M'han instal•lat en un despatx (això és "Can Freak"), tots els PC's i portàtils són la reostia.





També m'han donat una targeta que obre les portes de despatxos, laboratoris i la de l'entrada de la facultat (si vull venir de nit o els caps de setmana). Si vull, clar..

De moment encara no he trobat cap maquina de cafè però si que en tenen de vending on pots trobar cafè en llauna (calent si vols).







He anat a dinar als menjadors universitaris, és una mica difícil espavilar-se, està casi tot en japonès. Hi ha un plats de plàstic amb una imitació del que pots demanar.
Pagues en una màquina i vas a demanar el què has pagat.
Això si, un bol d’arròs, una sopa d'algues i un pollastre arrebossat tot per 410 yens = 2,7 euros.


Són les 19:00 i ja he tornat al pis. A fora ja és de nit. Abans d'arribar a casa he trobat un super aquest cop hi ha hagut sort: un desodorant (crec, no n'estic segura) i he trobat Nescafè!!!


Em passo el dia buscant coses... (materials i no materials).

No comments: