Sunday, February 17, 2008

Despedides

La part més difícil de qualsevol llarg viatge és acomiadar-se de tots aquells que estimes i dels llocs, les olors, els sons que t'envolten des de que has nascut.

Divendres, l'últim dia de feina, vaig dinar amb tots els companys del departament. Després vam brindar amb cava. Finalment em van obsequiar amb regals "tipical spanish":

-una nina vestida de sevillana
-una bandereta d'espanya
-una baralla de cartes espanyola
-un imant per la nevera amb forma de cebes
-un tapete de ganxet
-un boli amb forma de barra de pa
-una pilota antiestrés del barça (per si tinc molta feina)
-un respall-vibrador (molt útil ja que no em puc emportar el meu xicot, snif)
-una enganxina del ruc català (aquí us perdono)
Cal dir q tots aquests regals anaven en una capsa plena fins d'alt de núvols i boletes de xocolata.

Finalment em van donar el regal de veritat una maleta pel portàtil (MOLT GUAPA!)




Us trobaré a faltar. Sobretot la Neus (i les seves brillants sortides), la Marissa (i el seu escandalós riure), la Bego (ais! qui em portarà petitsuis), la Sandra (i la seva panxeta), el Carlos (i el gaspatxo), i un llarg etc.

Fins aviat a tots!

No comments: